domingo, 31 de enero de 2010

IronMan 2


Case me olvidaba de renovar o blog, e non sera por non ter cousas interesantes que contar, era mais que nada por ganas de ir para a cama xD, bueno que me descentro, comentovos ...

Fai poucos dias atopei blogeando por ahí o trailer da segunda parte de Ironman, pelicula que despois de ver a primeira promete moitisimo, non so pola actiuación de Robert Downey Jr ( que leva unha boisima racha de peliculas), senon tamen pola cantidade de grandes actores que participan como Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Scarlett Johansson, Sam Rockwell, Mickey Rourke e Samuel L. Jackson. "Trailer"

Pero o que mais me chamou a atención é que a banda sonora da pelicula é integramente de cancións de AC/DC, aprobeitando o detalle, a compañia discografica sacará un recopilatorio mais AC/DC: Iron Man 2, con 15 temas clásicos da lexendaria banda de rock. Vamos que no que se refire os cartos non perden o tempo xD.

Pero o verdadeiramente interesante é o videomontaxe que fixeron da canción "Shoot to thrill" dun directo recente en Buenos Aires con imaxes da pelicula, sen desperdicio!.

Gustariame poder poñer o video, pero vadesvos ter que conformar co enlace "Shoot to Thrill"

2 comentarios:

  1. Jooooooooo... e hai que esperar hasta mayo!!!
    Que mal me parece!!
    Ains...

    ResponderEliminar
  2. Pense que harias una entrada haciendo una critica sobre Crepusculo o Luna nueva .... me pase por aqui para nada que mal ...
    un beso

    ResponderEliminar